Re: Caviary - bylo Nowy GUS P&P - ktos...

Autor: Radoslaw Poplawski (req_at_mikrozet.wroc.pl)
Data: Tue 30 Apr 1996 - 20:10:18 MET DST

>- bezmyslnie pedza w jedna strone. mam w firmie kilkanascie komputerow
>pracujacych non-stop z dyskami 1.6 caviara i jak dotad zaden sie nie

Kilkanascie non-stop pracujacych WD ??? Przeciez przy czyms takim mozna
ogluchnac !!! Gdy sprzedam swojego connera (ze wzgl. na pojemnosc, nie na
jakosc), to prawdopodobnie kupie albo connera czy tez seagate, albo quantuma
- na pewno nie caviara.
I wcale nie jest to nieznacznie glosniej - jest bardzo znacznie...

Proponuje zakonczyc dyskusje na temat caviarow. I tak kazdy zostanie przy
swoim zdaniu...