Re: Male pytanko o WWW

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 30 Apr 1996 - 19:03:14 MET DST

Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT) wrote:
: On Mon, 29 Apr 1996 12:27:31 +0200 Andrzej Walkanis wrote:
:
: >Mam modem i wersje instalacyjna Netszkapy.
: >Co mam zrobic by uzyskac dostep do WWW?
: To najczesciej zadawane pytanie (na szczescie nie na PECETcie)
: Ogrom klopotow ze zmuszeniem netszkapy do pracy pod windoze
: kaze mi z czystym sumieniem polecic Ci (dla zdrowia Twoich nerwow)
: WARPa - wszystko zalatwi Ci sie samo.

Ee, jak juz Windoza chodzi, to netszkapa pod nia raczej nie sprawia klopotow.

: Masz do wyboru: przeczytac mase dokumentacji, stracic kupe nerwow,
: a potem i tak zadac jeszcze kilkadziesiat pytan na PECETcie
: albo: zainstalowac WARPa i hulac

Uwaga powyzej byla wypowiedz zwolennika OS/2. W druga strone mozna
powiedziec dokladnie to samo - zainstalowac WARP'a i czytac tony
dokumentacji, albo posadzic Win95 i najechac na polecenie Start|Pomoc.

Akurat w tym przypadku podejrzewam ze badziej klopotliwy (czyt. trzeba
wiecej pogrzebac gdzie co poczytac) jest WARP.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |