Re: Male pytanko o WWW

Autor: Konrad Wnek (konrad_at_argo.hist.uj.edu.pl)
Data: Tue 30 Apr 1996 - 13:42:21 MET DST

Jacek Polczynski wrote:

> Meczylem sie z tym ostatnio strasznie.
>
> Chetnie odpowiem na pytania, ale bardziej szczegolowe.
>
> Na poczatek jedno, jesli chcesz uzyc NetScape to nie probuj instalowac MSIE.

A dlaczego nie jesli bedzie winsock pod win95 to bedzie mogl uzywac netscape'a 32-bitowego a nie 16

> Probowalem 2 razy, pomogla dopiero reinstalacja WIN95 i reczne
> konfigurowanie sieci i adresow do Dial-upa.

Nalezy miec caly czas otwarty help ktory prowadzi za raczke az do samego konca tylko ze trzeba to robic
spokojnie i miec pod reka dyskietki z ktorych bedzie czytal.
Problemem jest pozniej dopisanie samemu skryptow ktore beda odwalaly czarna robote tzn logowaly nas na serwer.

 Pozdrowienia

        Konrad Wnek

Institute of History
Jagiellonian University