Wirusiki...

Autor: Leszek Szczepanowski (twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 30 Apr 1996 - 12:18:38 MET DST

 Hej! Kumpel mi ostatnio opowiadal, ze jest taki wirus ktory w 30 sekund
pali dowolne Pentium. Wiem ze Intel sie przyznal do tego, ale zaczynam
sie powaznie zastanawiac czy kupowac Pentium czy zostac przy 486/100 :)))
Intel w oficjalnym komunikacie podal, ze prawdopodobienstwo wystapienia
okreslonej sekwencji rozkazow prowadzacych do przegrzania sie struktury
wewnetrznej Pentium jest znikome... Ale jesli umyslnie sie zastosuje te
rozkazy ? Wie ktos cos o tym ?

 Pojawil sie ostatnio nowy rodzaj wirusow... Atakuje BIOS komputera...
Jak wiadomo nowe plyty maja na sobie programator Flash-EPROMow, a wirus
jest nastawiony na plyty typu: HOT-433, Intel Atlantis itp...
Wprogramowuje sie do AMI, AWARDa bez problemow, siedzi cicho, a potem
kasuje wszystkie dane na dysku... Co gorsza potem znow siedzi cicho, wiec
jak ktos jest niezorientowany to mysli ze mu sie HDD popsul...
 Wirus jest tak napisany, ze suma kontrolna w BIOSie zawsze sie zgadza...

 Informacje te uzyskalem od mojego znajomego... ktory kiedys pisal
wirusy, teraz je zwalcza , a w ogole to sie troche na tym zna...

 Komentarze mile widziane :)

               | Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR. |
               | E-mail: twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl |
               | Packet Radio mail: SQ9ANR_at_SP9ZDN.KA.POL.EU |