Re: Caviary - bylo Nowy GUS P&P - ktos...

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 29 Apr 1996 - 20:38:57 MET DST

>Mozesz sobie wolec, ale jak Ci padnie kilka razy to bedziesz biegal za
>"Maxtorami" i "Conerami". Wczesniejsze modele Caviara faktycznie
>chodzily dobrze ale juz od 1GB wzyz nie mozna byc pewnym dnia ani
>godziny.

powolutku zaczynacie sie zachowywac jak pewien pan tomasz, o ktorym kiedys
dosc dlugo dyskutowalismy. dodatkowo zachowujecie sie jak krowki w stadzie
- bezmyslnie pedza w jedna strone. mam w firmie kilkanascie komputerow
pracujacych non-stop z dyskami 1.6 caviara i jak dotad zaden sie nie
wylozyl a transfer maja zdecydowanie wyzszy niz connery czy seagate (jesli
chodzi o porownanie z firebalem to sprawa nie jest prosta - raz jeden, raz
drugi szybciej wychodzi). czyli nijak sie ma do rzeczywistosci to o czym
piszecie. acha - zapomnialem dodac, ze nie kupuje dyskow na gieldzie ;)
karpio