Re: JTT sucks!!! bylo:Padajace dyski...

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Mon 29 Apr 1996 - 16:40:17 MET DST

Jacek Osiecki napisal (-a) :

> A gdzie cos takiego zdobyc - to znaczy, czy da sie kupic sam radiator z
> wentylatorkiem?

Nie, niestety nie da sie kupic samego radiatorka z wentylatorkiem od iBPP.
Jest on przyklejony do procesora i to dosc porzadnie (klient probowal kiedys
go urwac i skonczylo sie na ukruszonej ceramice obudowy procesora).

> Ja dostaje q*wicy - trzeci z kolei wentylatorek dziala
> jak traktor na najwyzszych obrotach, a innech na gieldzie nie ma ... :(((((
> Jesli jest nawet po 30$ to biore w ciemno ... :))

Mamy dosc ciche i bezawaryjne coolerki na Pentium firmy Acorp (Taiwan ale
niezly) po $4 + VAT, napewno lepsze od "gieldowych".

Piotrek
piotrs_at_tch.waw.pl