Re: Male pytanko o WWW

Autor: Konrad Wnek (konrad_at_argo.hist.uj.edu.pl)
Data: Mon 29 Apr 1996 - 15:53:08 MET DST

Andrzej Walkanis wrote:

> Czesc
> Mam modem i wersje instalacyjna Netszkapy.
> Co mam zrobic by uzyskac dostep do WWW?
> 1. Jakie programy musze jeszcze miec ( do WfW 3.11 lub/i Win 95)?

Do win 3.11 musisz miec winsocka, sciagnij sobie np z cyfronetu

> 2. Jaki serwis i u kogo musze sobie wykupic? ( nazwy typu SILP lub PPP
> nic mi nie mowia).

To sa nazwy protokolow wiec nie musisz

> 3. Jak to wszystko zmusic razem do pracy?

To juz gorzej, musisz miec dostep do sieci ktora umozliwia laczenie sie przez modem do serwera ale podobno tpsa
miala uruchomic we wszystkich miastach Polski numer pod ktorym Internet jest (na razie ) za darmo wiec mozesz
probowac. Jesli masz win95 to winsock tam jest tylko skonfigurowanie tego to niech reka boska broni ale zycze
powodzenia.

Konrad