Re: Male pytanko o WWW

Autor: Lukasz Staszczak (staszcza_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 29 Apr 1996 - 17:24:43 MET DST

On Mon, 29 Apr 1996, Andrzej Walkanis wrote:

> Czesc
> Mam modem i wersje instalacyjna Netszkapy.
> Co mam zrobic by uzyskac dostep do WWW?
> 1. Jakie programy musze jeszcze miec ( do WfW 3.11 lub/i Win 95)?
> 2. Jaki serwis i u kogo musze sobie wykupic? ( nazwy typu SILP lub PPP
> nic mi nie mowia).
> 3. Jak to wszystko zmusic razem do pracy?
>
> Serdecznie pozdrawiam i dziekuje
> Andrzej Walkanis

Musisz miec konto na komputerze na ktorym beda zainstalowane
zainstalowane protokoly slip lub ppp lub jeszcze jakis inny. Dzieki tym
protokolom bedziesz mogl uzywac aplikacji windowsowych takich jak
Netscape, czy inne. Jezeli bedziesz zakladal konto w jakiejs firmie w
ktorej sie placi to na pewno beda te protokoly a takze powinni Ci
udostepnic oprogramowanie. Jezeli natomiast bedziesz mial konto np. na
uczelni to raczej nie bedzie tam. Przynajmniej u mnie nie ma ale musisz
dowiedziec sie tego u roota komputera na ktorym masz lub bedziesz mial
konto na uczelni. Jak to wszystko bedziesz mial to potrzebujesz jeszcze
program ktory bedzie sie laczyl z Twoim kontem. Ten program instaluje sie
pod Windowsem a nazywa sie Tumpet Winsock. To wszystko tyczy sie
Windows 3.* natomiast w win 95 to juz wszystko jest tylko trzeba to
skonfigurowac.
Pozdrawiam .
Lukasz
staszcza_at_student.uci.agh.edu.pl