Re: JTT sucks!!! bylo:Padajace dyski...

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Mon 29 Apr 1996 - 15:46:05 MET DST

Piotr Roszkowski napisal (-a) :

> Aczy te wiatraczki po 3 $ u was czy dobre sa do Amd133 i czy sa ciche
> jak rowniez czy jest na nie gwarancja .Ja kupilem taki CPU coolig kit
> made in Taiwan (10zl) i nie moge pracowac taki glosny jest (jakby jakies lozyska sie tarly) .

Sprzedalismy ich juz kilkadziesziat tysiecy (tak,tak to nie pomylka) i nie
przypominam sobie zeby jakis klient nam je reklamowal, ze sa glosne lub
"zatarl sie silnik". Sa dosc ciche i ladne (maja dwie "ramki" mocujace;
jedna dla podstawek ZIF druga dla LIF) jak na "made in Taiwan" (firma nazywa
sie ACORP). Dajemy na nie roczna gwarancje.
Mamy tez coolery tej firmy do procesorow Pentium i Pentium Pro.

Piotrek
piotrs_at_tch.waw.pl