Re: Word 7.0 i dzielenie wyrazow

Autor: Konrad Wnek (konrad_at_argo.hist.uj.edu.pl)
Data: Mon 29 Apr 1996 - 15:16:42 MET DST

Wojciech Sosnicki wrote:

> [...]
Hej,

Mialem ten sam problem to nie jest wina aplikacji anglojezycznych tylko spikanego programu instalacyjnego.
Uruchom sobie regedit znajdz jakos dziwna grupe pt proof i tam powinny byc aktualne ustawienia. To nie chodzi
o plik slownika tylko dll ktory jest nie ten co trzeba ustaw go na polski dll i powinno chodzic. To samo jest
ze slownikiem wyrazow bliskoznacznych on tam naprawde jest i to nawet niezly.

Mam inne pytanie czy ktos wie dlaczego word 7.0 nie sprawdza poprawnie wyrazow zaczynajacych sie od , zet z
kropka np. zycie. Czy jest jakis patch do tego?

Pozdrowienia

Konrad