Re: Polskie znaki na drukarce

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Mon 29 Apr 1996 - 14:27:03 MET DST

Lukasz Staszczak (staszcza_at_student.uci.agh.edu.pl) wrote:

Hej,

: Wystarczy mi zeby
: to robila pod Windows ( ja mam Windows 3.1 PL )

Troche sie zdziwilem, bo myslalem, ze co jak co, ale z tym nie ma problemu.
No nic, jedziemy...

: Z programami ktore maja
: czcionki True Type nie ma problemu bo wlaczam sobie drukowanie czcionek
: True Type w trybie graficznym.

Troche trudno byloby je wydrukowac jakos inaczej :-))))

: Niestety nie wszystkie programy je maja.

Co to znaczy, ze ich nie maja. Ok, w menu, na listwie rzeczywiscie sa fonty
systemowe, ale wiekszosc programow pozwala zmienic Ci fonty na jakie sobie
zazyczysz. Edytory tekst, programy gfx /wektorowe jak i bitmapowe/, arkusze,
bazy danych, no dobra nie chce mi sie dalej wymieniac. Czego Ty uzywasz, ze
nie masz mozliwosci zmiany czcionki?

: Jak uzyskac polskie znaki pod polskimi programami pod Windows ktore nie
: maja polskich znakow.

To nie jest sprawa tych programow, tylko czcionek. Zdecyduj sie -- masz
polskie czcionki w systemie, czy nie? Jesli masz, to ja nie widze problemu?
Aha, no moze jeden, bo HPII nie znam. Jesli czcionka drukarkowa jest taka
sama jak Windowsa. Ale nie podejrzewal HP o to, zeby wrzucal czcionki o tych
samych nazwach.

: A moze pod dosem tez sie da.

Jesli ta drukarka ma jakis download to sie da. Ale jesli to bedzie download
w postaci czcionek TT /a tak wlasnie chyba bedzie, jesli juz/ to piec lat
pracy i masz polskie znaki :-))))

: Mam jeszcze jeden problem.
: Mam polskiego Nortona 5.0 i jak drukuje plik przez F9 to drukarka drukuje
: tylko jedna strone a pozniej staje (mam 2.5 MB pamieci w drukarce).

Masz jakis prztyczek, zeby ponaglic drukarke. Byc moze pod DOSem Twoja
drukarka jest widziana jako drukarka z recznym podajnikiem.

milego dnia zycze
hej

--
Maciej "MACiAS" Pilichowski