Polskie znaki na drukarce

Autor: Lukasz Staszczak (staszcza_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 29 Apr 1996 - 10:18:52 MET DST

Czesc !!!
Mam drukarke laserowa przywieziona z Kanady. To jest drukarka HP LaserJet
II P . Jak mozna zrobic zeby drukowala polskie znaki ? Wystarczy mi zeby
to robila pod Windows ( ja mam Windows 3.1 PL ) Z programami ktore maja
czcionki True Type nie ma problemu bo wlaczam sobie drukowanie czcionek
True Type w trybie graficznym. Niestety nie wszystkie programy je maja.
Jak uzyskac polskie znaki pod polskimi programami pod Windows ktore nie
maja polskich znakow. A moze pod dosem tez sie da. Mam jeszcze jeden problem.
Mam polskiego Nortona 5.0 i jak drukuje plik przez F9 to drukarka drukuje
tylko jedna strone a pozniej staje (mam 2.5 MB pamieci w drukarce).
Odpiszcie prosze.
Dziekuje.

Lukasz
staszcza_at_student.uci.agh.edu.pl