Re: Caviary - bylo Nowy GUS P&P - ktos...

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sat 27 Apr 1996 - 18:03:45 MET DST

>Moze po prostu WD zaczal mniej przykladac sie do jakosci? W koncu na czyms
>trzeba oszczedzac by cena wyszla nizsza niz u konkurencji. Zdarzalo sie
>to juz niejednej firmie.

ok, kupuj wiec wasci connery, miej transfer po mega/s i niech ci to
pracuje. a ja wole caviary, transfer po 3.5mb/s i tez mi ladnie pracuja, a
z padnietym caviarem spotkalem sie raz - padl doslownie - z polki na
podloge i faktycznie mu sie nieco pogorszylo... nie mam ochoty nikogo
przekonywac, ja swoje wiem, ty wiesz swoje. a ze ja wiem lepiej? trudno :)
w koncu ty wydajesz nie moje pieniadze, wiec co mnie to wlasciwie obchodzi?
karpio