Re: Organizacja konsumencka

Autor: Rafal Kleszcz (jtc_at_silesia.ternet.pl)
Data: Fri 26 Apr 1996 - 09:48:25 MET DST

S. Duchnowski wrote:

> To milo ze ktos moje listy czyta:)
> Tak powaznie to lista gdzie kazdy moze wrzucic kamyczek do ogrodka kazdej firmy
> sie niestety nie sprawdza. Byla u nas w usa taka lista www.thelist.com gdzie
> byli provideryz z calego swiata (nawet z Polski) i kazdy mogl napisac negatywne
> albo pozytywne uwagi no i podobno 90% tych uwag to byla walka firm. Formulrza z
> uwagami zdjeto (lista istnieje do dzisiaj, chyba bardzo dobra).
> W przypadku tak delikatnego tematu jak czarna lista potzrebny jest moderator o
> niezlomnycm charakterze ktory nie da sie skusic na laptopa z PPRO wzamian za
> [...]

Pomysł byłby bardziej konkretny gdybys zaproponowal (to do MP) go w formie listy
np. pl.comp.konsument (ja popieram). Obawiam sie tylko czy nie bylaby to grupa
do obrzucania sie blotem, wiec lista musialaby byc raczej moderowana.
A co do niezlomnosci moderatora, to chyba w Polsce nikt mi laptopa nie da, zebym nie
napisal ze jego Pentium dziala jak ZX Spectrum :))
RK