Re: Ladniejszy OS/2

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_bevy.hsn.com.pl)
Data: Thu 25 Apr 1996 - 22:58:56 MET DST

>"Ladniejszego OS'a". A co one dokladnie robia? Czy moga jako tlo dac
>zdjecia tak jak w W'95? Skad je mozna sciagnac?

jako tlo mozna dac wszystko co sie da przetworzyc na .BMP
ostatnio sciagnolem sobie plik OS2GOLD2.BMP - takie OS/2 wyrenderowane ze zlota
jest extra. Aby polaczyc sobie obrazen na tlo trzeba wejsc w Settings od desktopu
wybrac Background i w polu Image wpisac plik .bmp od razu dziala.
( generalnie jednak te obrazki utrudniaja prace, ja np lubie miec czysty desktop
bo wiecej widac ale de gustibus... )

OSciski Jarek