Re: Merlin

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 25 Apr 1996 - 19:06:39 MET DST

On Thu, 25 Apr 1996 08:29:50 +0200 Mirek Nowakowski wrote:

>On Thu, 25 Apr 1996, Gregorio Kus wrote:
>
>[CIACH - b.duzo na temat Merlina - nowej wersji OS/2]

>Ja tam zlego slowa nie powiem. No, moze tylko takie, ze chyba takze tym
>razem lepiej byloby dac wedke a nie rybe, i rzucic po prostu adresem,
>skad to sciagnac.

1. To bylo z mailinglisty OS2-News
2. Na ta mailingliste warto sie zaabonowac, nawet jak sie nie ma wiele
   czasu na czytanie, gdyz jest to lista moderowana, a co za tym idzie
   0 smieci, a postingow malo.
3. Adresy kilkunastu mailinglist OS/2 wyslalem w odpowiedzi na czyjes
   pytanie nie dalej jak tydzien temu wlasnie na PECETa
4. Od takiego OSiarza jak Ty nie spodziewalem sie pytania skad to przyszlo
   ;-)
   (myslalem ze odbierasz albo OS2-News albo OS2-L gdzie ciekawsze OS2News
   sa czesto komentowane, albo obydwie)

Grego