Re: Propozycja: BOJKOT gieldy warszawskiej

Autor: S. Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Thu 25 Apr 1996 - 16:03:53 MET DST

On 24 Apr 1996 13:24:12 GMT, alexc_at_uci.agh.edu.pl (A. Cianciara 39-83) wrote:

>Tomasz Kloczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl) wrote:
>: Tez nie lubie reklamy, ale uwazam ze nawet takie dzilania cichaczem na
>[...]
>
>Jak tak to zaczynam sie reklamowac.
>Skladam komputery....
>Najpierw zweryfikujecie (czyt. kupi przynajmniej 10 osob i popracuje z
>3 - 12 mies.) a potem wystawicie mi opinie.
>Ale co w tym czasie zarobie to moje ;)
>Firmy nie mam ale jak by co to zaloze, jak wyjdzie ze zla to zmienie nazwe
>i wszystko zaczne od poczatku. itd.
>
>Czyli jak widac nie jest to takie proste. Przeciez Polak potrafi ;).

> [...]
Plus opoznienia ekonomicznego Polski jest to ze ktos juz ta droga szedl wiec
mozna skorzystac z tych doswiadczen. Dowcip polega na tym ze w cywilizowanych
krajach ludzie nie kupia wtyczki do drukarki w sklepie czy u producenta ktorego
produkty nie przeszly prze rece organizacji konumenckich ktore to z kolei nie
poddaly sprzetu testom. I tyle. I jest tak jak w US kiedy firmy same prosza aby
ich sprzet byl testowany. Mozesz sobie zmieniac nazwe i 10 razy ale kto od
ciebie kupi?

__Slawek Duchnowski