Re: Propozycja: BOJKOT gieldy warszawskiej

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Mon 22 Apr 1996 - 19:21:19 MET DST

    Maciej> Hej, Wszystko pieknie ladnie, tylko dlaczego _tylko_
    Maciej> gielda? Nie bylem na gieldzie, ale sadze, ze jeszcze
    Maciej> bardziej byscie sie wpienili kupujac komputer u jakiejs
    Maciej> znanej firmy, a po kupnie dowiadujac sie, ze zero
    Maciej> rzeczywistej gwarancji, etc.

  Oczywiscie masz racje, sprawa nie ogranicza sie tylko do
gieldy. Jednak wlasnie tam obserwuje sie ostatnio _masowe_ oszustwa na
duza skale. I niestety na gieldzie nikt nie stoi pod duzym szyldem z
nazwa swojej firmy (co mnie dziwi, bo jakbym ja sprzedawal uczciwie
sprzet ludziom to zalezaloby mi na reputacji, szczegolnie w porownaniu
z oszustami obok!). Dlatego w/g mnie nalezy uznac _CALA_ gielde przy
ul. Grzybowskiej za siedlisko oszustwa i zbojkotowac.

pozdrawiam,
jwr

PS: czy istnieje juz w .pl firma ktora na sprzedawanych przez siebie
plytach glownych, pamieciach, lub zestawach uruchamia Linuxa i patrzy
czy jest w stanie skompilowac sie 100 razy bez problemow ?
(mowie o testowaniu jednokrotnym _rodzaju_ zestawu, nie kazdego
konkretnie zlozonego komputera)
U takich kupilbym w slepo. I zaplacil drozej.
Jan Rychter
jwr_at_icm.edu.pl