Re: Win 95 ponownie

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 25 Apr 1996 - 15:25:34 MET DST

In article <B048F7778_at_beta.ii.tuniv.szczecin.pl>, Marcin Korzonek wrote:

>Mag 15 to chyba nie taki zlom - a to z jego powodu Win 95 _oszalalo_.
 ^^^^^^
Nie taki zlom ? Gdybym wiedzial, jak to bedzie dzialalo, to w zyciu bym
nie kupil !!!!! TO cholerstwo przy zmianie trybu klika i wylacza ekran
co najmniej ze dwa razy (bywa, ze trzeba dziada wylaczyc i wlaczyc, zeby
przestal) - do tego nie da sie zapamietac parametrow - on sam wie
najlepiej, kiedy to zrobic - i oczywiscie nigdy nie robi tego w
odpowiednim momencie ... Jesli tryb jest chocby odrobinke niestandardiwy,
to sie wylacza i nie ma bola, zeby go cokolwiek ruczylo ... Po prostu SYF!!!!

Ogolnie rzecz biorac = NIE KUPUJCIE 15-CALOWYCH MAG-ow !!!!!

P.S. TO nie sprawa egzemplarza ani modelu - zmienilem model (z 15FE na
1595) i nic to nie dalo ... Oczywiscie, tego gruchota nie da sie
wymienic, bo stary kupil go na gwiazdke, a wiecie jak chetnie firmy
komputerowe akceptuja zwroty towarow po zamknieciu roku podatkowego ...

Niech no mi ktos jeszcze sprobuje powiedziec cos dobrego o 15-calowych
MAGach !

Podpisano: Wsciekly do granic mozliwosci ...
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|
|joshua_at_student.uci.agh.edu.pl http://student.uci.agh.edu.pl/~joshua |