Re: Caviary - bylo Nowy GUS P&P - ktos...

Autor: /Lukasz /Zeligowski (c55670lz_at_cs-boglab.elka.pg.gda.pl)
Data: Wed 24 Apr 1996 - 14:10:57 MET DST

On 22 Apr 1996, Andrzej Karpinski wrote:

> twierdze, ze sa dobrze wykonane, a te co padaja to odrzuty produkcyjne
> sprzedawane przez naszych geniuszy jako pelnosprawne urzadzenia...
> karpio

Przepraszam, ale swoj dysk kupilem w legalnej firmie z duzym obrotem
miesiecznym. Nie byl to OPTIMUS, czy jakis inny VOBIS. Dokladniej
Wyrzykowski (inaczej Centrum Komputerowe w Gdansku). Oczywiscie teraz
odradzam kazdemu tam kupowac - chocby ze wzgledu na pelne olewanie
klienta w zwiazku z naprawami gwarancyjnymi (wielka laska, ze w ciagu 28
dni - slownie dwadziescia osiem - mi naprawia dysk), ale nie posadzam ich
o branie dyskow ze smietnika. Sadzac po stickersach byl to MSD, na innych
dyskach JTT.
A tak wogole, to gdzie kupowac?

Lukasz.