Re: Pytanie o NexGena

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 24 Apr 1996 - 22:12:51 MET DST

On Wed, 24 Apr 1996 12:09:58 +0200 Radoslaw Poplawski wrote:

>Porownanie wypada na tyle slabo, ze nie warto sie w to pchac. Predkosciowo
>co prawda to mniej wiecej to samo.

Pewna sprzecznosc miedzy powyzszymi zdaniami...:-)
Porownanie wcale nie wypada slabo,
tyle ze rzeczywiscie: Ale kto to pozniej kupi.

choc wcale nie musi byc tak zle, kupi to osoba ktora chce miec moc > P75
a na P ja nie stac.

>Juz lepiej
>pomyslec na Cx686 - to przynajmniej mozna bedzie wlozyc w plyty Peniumowe. A
>tych plyt jest znacznie wiecej (producentow) niz plyt do NexGena (1
>producent). NexGen wlasciwie umiera.

NexGen nie umiera. Zostal kupiony przez AMD i nastepna generacja AMD
jest konstruowana wlasnie na SWIETNEJ technologii NexGen'a

Grego