Re: Czy kupowac firmowe komputery ? (Bylo: monitor robi sie "czarny")

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Wed 24 Apr 1996 - 13:30:07 MET DST

Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl) wrote:

: >Mam wrazenie, ze jesli mamy tak bardzo oszczedzac oczeta panienki z okienka,
: >topo prostu mozna jej postawic na biurku dobre mono/grayscale.

: Bardzo ciekawe jest ze tzw dobre mono/grayscale kosztuja tyle co
: przyzwoity SVGA color

Ciekawe? Raczej naturalne. W przypadku grayscale trudno jest podniecic
juzera kolorkami, bo ich po prostu nie ma; wtedy patrzy sie bardziej na
inne cechy. A zrobienie _dobrego_ monitora musi swoje kosztowac.

: CZY SA MONITORY GRAY O DOBRYM KONTRASCIE I DOBREJ JAKOSCI
: KTORE WAZA PONIZEJ 10 kg ? i NIE SA DLUGIE NA POL METRA ?????

Przylaczam sie do pytania: przyzwoity gray 15-17" za mniej niz fortune...

--
	Leszek.