Re: Pytanie o NexGena

Autor: Radoslaw Poplawski (req_at_mikrozet.wroc.pl)
Data: Wed 24 Apr 1996 - 12:05:52 MET DST

At 11:11 96-04-24 +0200, you wrote:
>Poszukuje wiadomosci na temat NexGena(chodzi mi o komputer Harvard z tym
>procesorem).Jak wypada porownanie NexGena z Pentium.
>
>Blazej
>(prosze o odpowiedz w formie e-mail adres nizej)
>wielkie dzieki :-))))))))

Porownanie wypada na tyle slabo, ze nie warto sie w to pchac. Predkosciowo
co prawda to mniej wiecej to samo. Ale kto to pozniej kupi. Juz lepiej
pomyslec na Cx686 - to przynajmniej mozna bedzie wlozyc w plyty Peniumowe. A
tych plyt jest znacznie wiecej (producentow) niz plyt do NexGena (1
producent). NexGen wlasciwie umiera.