Re: ms winword 7 i reguly pisowni

Autor: Jurasz Piotr (s827_at_ernie.icslab.agh.edu.pl)
Data: Tue 23 Apr 1996 - 13:41:34 MET DST

Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl) wrote:
: Jesli robiles takie rzeczy jak doinstalowanie angielskich regul pisowni
: do polskiego worda (2.0c albo 6.0) albo odwrotnie polskie regulu do
: angielskego Worda to nie powinno byc tajemnica ze:
: obsluge regul robi opdowiedni DLL (inny niz angielski) oraz slownik LEX
: tez rozny niz angielski ! Tak wiec trzeba miec i robic zmiany w opisach
: w kilku miejscach.

Ja mam msOffice'95 angielskie i chyba jeszcze nie mam owego dll-a.
W tej chwili moj Word chce mssp2_pl.lex a w polskim MsOffice jest
mssp_pl.lex, zmiana nazwy nic nie daje.
Czy ktos moglby podac nazwe odpowiedzialnego dll'a i ewentualnie przyslac mi
go?

Piotrek.