Re: word 6.0c ???

Autor: Adam Kubicki (mikee_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 23 Apr 1996 - 13:47:40 MET DST

Zbigniew Gasiorek (zbg_at_doctorQ.com) wrote:
: mikee_at_uci.agh.edu.pl (Adam Kubicki) wrote:
: Zapewne chodzi tu o Notes/FX (field exchange - funkcje ktora pozwala
: automatycznie sciagac pewne informacje z dokumentu do pola w Notes - i
: na odwrot). O ile wiem, Ta funkcja zostala zaimplementowana dopiero w
: wersji 6.0c Worda.

: W zasadzie Notes wspolpracuje z dowolna wersja Worda (w sensie
: wklejania obiektow itp), ale FX pojdzie tylko z 6.0c. O ile to wlasnie
: jest ci potrzebne.

: A nie widzialem polskiej wersji 6.0c - cos mi sie wydaje ze takiej nie
: ma...
ok, chce kupic dla firmy caly office w tej wersji .c, gdzie , za ile mozna ???
obojetnie czy polski czy angielski

-adam