Re: Jaka aplikacja ?

Autor: Michal Puczynski (MPUCZYNS_at_sweet-et2.iie.wsi.zgora.pl)
Data: Tue 23 Apr 1996 - 08:13:52 MET DST

> Czesc!
> Jestem studentem informatyki (profil - sieci komp.) Mam taki
> przedmiot - projekt przejsciowy. Podjalem sie zrobic jakas aplikacje
> rozproszona w oparciu o procedury RCP (niepotrzebnie zreszta
> bo jestem na to za glupi). W kazdym badz razie teraz musze cos
> wymyslec.
> Jesli ktos kiedys tworzyl (lub tylko projektowal) wlasnie
> cos takiego to bylbym niezmiernie wdzieczny za podsuniecie
> mi jakiegos pomyslu, ew. wskazanie na jakies programy, adresy
> gdzie moglbym je uzyskac, moze zrodla.
> Dzieki
> [...]

   Proponuje wpierw poszukac jakiejs dobrej literatury np.
'Power Programming with RPC' autor John Bloomer, tam jest wszystko
na temat RPC i programowania rozproszonego...
   Jest troche czytania i to w naszym ojczystym jezyku (czyt.
angielskim), tak na dwa tygodnie.
   Polecam jednak te knige, mozna czytac i jednoczesnie przepisywac
przyklady od tych najprostszych, mozna latwo sie nauczyc.

Michal.