Jaka aplikacja ?

Autor: Arkadiusz Osiak (ind63_at_ci3ux.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 22 Apr 1996 - 16:37:09 MET DST

  Czesc!
  Jestem studentem informatyki (profil - sieci komp.) Mam taki
przedmiot - projekt przejsciowy. Podjalem sie zrobic jakas aplikacje
rozproszona w oparciu o procedury RCP (niepotrzebnie zreszta
bo jestem na to za glupi). W kazdym badz razie teraz musze cos
wymyslec.
  Jesli ktos kiedys tworzyl (lub tylko projektowal) wlasnie
cos takiego to bylbym niezmiernie wdzieczny za podsuniecie
mi jakiegos pomyslu, ew. wskazanie na jakies programy, adresy
gdzie moglbym je uzyskac, moze zrodla.
  Dzieki
         A.Osiak