Re: Czy kupowac firmowe komputery ? (Bylo: monitor robi sie "czarny")

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Mon 22 Apr 1996 - 12:17:49 MET DST

PPT Warta oddz. Olsztyn (warta_olsztyn_at_telbank.pl) wrote:

: i musze uroczyscie zaprotestowac - na lamach listy. Uwazam, ze w wiekszosci
: wypadkow trzeba i nalezy kupowac firmowe komputery - szczegolnie wtedy, gdy
: maja sluzyc do pracy. A juz koniecznie - gdy beda pracowac w sieci, chocby
: malej lub sredniej.

Osmiele sie nie zgodzic. Owszem, jesli napis "maja pracowac w sieci" oznacza,
ze ma sie na nich odpalic jedynie W4W, to moze tak...

: przekonany, ze predzej czy pozniej odpowiedni patch lub driver bedzie
: dostepny na FTP Packard-Bella lub M$. A w wypadku skladaka nalezaloby
: po prostu przejsc nad tym do porzadku dziennego. Albo sprzedac karte
: komus na gieldzie! :-)))

Tak? Zapomniales o malym szczegole: w przypadku sqadaka mozna po prostu
miec w nim takie elementy, do ktore _juz_ sa odpowiednio obslugiwane.

: Kilka innych argumentow za sprzetem firmowym, wszystkie z mojej praktyki:
[...]

To sa raczej argumenty typu "nie kupujcie badziewia"; pamietaj, ze napis
"sqadak" nie jest tozsamy semantycznie z napisem "badziewie".

: - Bez problemow, od pierwszego podejscia uruchomilem Warpa '45-dniowego' na
: HP Vectra i Dellu 466. Zajelo mi TYDZIEN znalezienie plyty glownej do
: skladaka, na ktorej w ogole dal sie zainstalowac.

Uwazaj, bo wlasnie publicznie dajesz wyraz swojej nieznajomosci rynku
podzespolow do pecetow :)))

: Aha, w domu oczywiscie mam skladaka. W pracy tez.

Ja tez...

> Ale JA w razie klopotow nie dzwonie do supervisora... ;-)

...tylko ja po prostu nie mam z nimi klopotow.

--
	Leszek.