Re: Znow cache WT vs WB !!!

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silesia.ternet.pl)
Data: Sat 20 Apr 1996 - 23:23:29 MET DST

On 19 Apr 1996 17:42:04 GMT, kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl (Tomasz
Kloczko) wrote:

>Poniewaz tez ostatnio mam doczynienia z plytami pod pentka z nalutowanym WB
>i mam tez swoje podejrzenia, mialbym prosbe o konkretne sybole typow tych
>plyt w przypadku, ktorych dalo sie stwierdzic powyzej opisane "efekty
>specjalne" najlepiej z jakimis wynikami testow (czasy dzialania programow
>itp. niezalezne od wszelkiej masci programow testujacyh wg intencji
>producentow felernych plyt). Dobrze byloby takze opublikowac liste
>dystrybutorow tych plyt.

Takie listy by sie przydaly. Mam tylko jedno zastrzezenie:
co sie stanie jak ludzie zaczna pisac na takie listy nie prawde
Np. Kazdy bedzie mogl napisac, ze w firmie XXXXX daja plyty z
niby-cachem. Roznie dobrze bedzie to mogl napisac, ktos kto wcale sie
z takim przypadkiem nie spotkal, ale za to ma sklep z komputerami na
przeciwko firmy XXXXXX, i bedzie mu to na reke. To samo sie dotyczy
watku o gieldzie.
To samo w odwrotna strone - kazdy, nawet sam oskarzony (nie ujawniajac
tego) bedzie wysylal listy, ze nieprawda, ze kupil tam juz sporo plyt,
ze nigdy go nie zrobili w balona, itd...

Pozdrawiam