Re: 486 czy pentium?

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 20 Apr 1996 - 10:41:22 MET DST

Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT) wrote:
: Pomijajac NIELICZNE zastosowania
: (ci, ktorzy uzywaja takich aplikacji wiedza o ktore chodzi)
: gdzie istotna jest glownie moc obliczeniowa procesora,
: w ogromnej wiekszosci przypadkow - moc 486 DX/2 66 (na przyklad)
: jast absolutnie wystarczajaca - a na czas odpowiedzi systemu ma wplyw
: nie zlozonosc obliczeniowa lecz pamieciozernosc wspolczesnych GUI
: i narzedzi uzytych do tworzenia oprogramowania (raczej pamieciozernosc
: aplikacji stworzonych z ich uzyciem [megabajtowe DLLe etc]).

Nie do konca. Nie wiem jak MS to sp...l ale czesto widze efekt, kiedy
od nacisniecia klawisza do reakcji mija dobra chwila, a lampka dysku
nawet nie mrugnie.
Generalna uwaga - w momencie kiedy czekasz popatrz na lampke dysku.
Jesli sie swieci ciagle - potrzebujesz wiecej pamieci. Jesli mruga rzadko
potrzebujesz szybszy procesor.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |