Re: 486 czy pentium?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Fri 19 Apr 1996 - 20:40:43 MET DST

On Fri, 19 Apr 1996 14:03:10 +0200 TomekD wrote:

>Ja tez jestem PRZECIW!!! zwlaszcza gdy kupujesz nowy sprzet. 486 juz
>niedlugo sie zdefrauduje, jak juz nie jest przezytkiem, tak jak kiedys nie
>tak dawno temu zdefraudowal sie slawetny 386.

po pierwsze nic sie samo nie defrauduje
jak grzmi samo i samo sie blyska
   (niech mi mistrz Witkacy wybaczy ta trawestacje)

po drugie to zdefraudowac mozesz pieniadze babci a nie procesor

po trzecie - jak zawsze, chodzi wlasnie o pieniadze:
jesli ktos ma kase nieograniczona niech sobie kupi
karte dual procesor Pentium Pro z 64MB RAMu.

Nikt nie twierdzi ze 486 bedzie jeszcze dlugo sprzedawane,
nikt tez nie twierdzi ze 486 jest rownie dobry jak Pentium.
Chodzi wylacznie o to by nie onanizowac sie moca procesora,
a przy ograniczonych mozliwosciach finansowych wybierac WIECEJ PAMIECI
kosztem procesora (i Mother Board) - bo to zaowocuje znacznie szybsza praca.

Grego