Re: Propozycja: BOJKOT gieldy warszawskiej

Autor: Lukasz Jozwinski IZI I (LUKSOFT_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Fri 19 Apr 1996 - 14:49:45 MET DST

> [...]
> >
> A ja wprost przeciwnie - zgodze sie, mimo iz nie znam czlowieka
> ani nawet gieldy na Grzybowskiej. "Klasyczny puszczanie knota dalej"
> jest nieuczciwoscia taka sama jak sprowadzanie knotow celem wpuszczania
> innych w mailny.
> Jesli ktos mnie oszukal, to czy mam to sobie odbijac oszukujac ja z kolei?
>
> Grego
>
> --
>
> /------------------------------------------------------------------
> Gregorio Kus Grego_at_RMnet.it Grego_at_cyberspace.org
> [...]
    Mi takze sprzedano plyte z atrapa cache II level, i jak chcialem
ja wymienic to facet powiedzial, ze ja beda testowac (a godzina
testow to 30 PLN) i jesli bedzie "dzialac" to mi nie wymieni -
zrezygnowalem, bo przejazd do W-wy kosztuje mnie 20 PLN.
Plyte kupowalem w firmie MOMIK, ktora podobno slynie ze sprzedawania
syfu. Uwazajcie wiec na MOMIK.

    Co do gieldy to niektorzy sa tam bardzo uczciwi, jak kupilem
garte graficzna i mila zjebany ram, to zadzwonilem do firmy (z
Bialegostoku - nazwy nie pamietam) i facet powiedzal, ze mi wymieni.
Jak przyjechalem za tydzien na gielde to gosc mnie poznal juz z
daleka, i od razu wyjal nowa karte, zeby mi wymienic za zloma !!!

Wniosek gieldy nie mozna bojkotowac, ale mozna bojkotowac
dzialajacych tam oszustow. Niech kazdy napisze z kim mial klopoty i
powstanie spis oszustow z gieldy. Moznaby ztworzyc takze spis
uczciwych firm dzialajacych na gieldzie.

                                                     Luksoft