Re: 486 czy pentium?

Autor: Tomasz Dlugoborski (tomekd_at_itr1.p.lodz.pl)
Data: Fri 19 Apr 1996 - 13:31:02 MET DST

> A ja jestem stanowczo PRZECIW !!!

Ja tez jestem PRZECIW!!! zwlaszcza gdy kupujesz nowy sprzet. 486 juz
niedlugo sie zdefrauduje, jak juz nie jest przezytkiem, tak jak kiedys nie
tak dawno temu zdefraudowal sie slawetny 386. No przeciez kiedys mowiono,
ze 486 jest tylko do obliczen inzynierskich a 386 czy 486SX wystarczy do
normalnych zastosowan itp. a teraz uzywaja go wszyscy Excelowcy Wordowcy itp.
Latwiej jest potem dokupic troche wiecej pamieci, niz zmieniac procesor i
plyte, zwlaszcza, ze coraz wiecej jest programow specjalnie kompilowanych
na Pentium (rowniez gier).

TomekD