Re: [Q:] HOT-433 i Hercules.

Autor: Kuba Sipowicz (sipowicz_at_infoserv.ii.uj.edu.pl)
Data: Wed 17 Apr 1996 - 15:22:25 MET DST

Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl) wrote:
: Mariusz Kowalczyk wrote:
: >
: > Czesc,
: > Mam pewien klopot z HOT-433. Nie moge jej zmusic do wspolpracy
: > z Herculesem jako druga karta graficzna. [Jako pierwsza mam Tridenta 9440

: O ile wiem, to HOT-433 nie obsluguje Herculesa w ZADNYM trybie, ani primary,
: ani secondary. Mysle, ze to wina AMI-WIN-Nieszczescia.

U mnie tez nie chodzilo ze starym BIOSEM ( ver.16 ), pomagalo samodzielne
zainicjowanie Herculesa out'ami ale tylko w tych programach, ktore nie
uzyaly Biosu do zmiany trybu a tylko sobie mazaly po pamieci, np. TDW.
Z nowszym BIOSEM ( ver.23 ) chodzi wszystko ( mode mono itp...)

Jakub Sipowicz
sipowicz_at_ii.uj.edu.pl

PS.Numery wersji Biosu z pamieci, moze sie pomylilem ...