Re: Plyty 486

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 16 Apr 1996 - 22:23:02 MET DST

> Pojawil sie glos o plytach SHUTTLE ze gryza sie z kartami muzycznymi
>i graficznymi. Czy moglibyscie mnie przestrzec jakich kart mam nie
>montowac bo pakowalem juz Trident, MIRO, ATI, CIRRUS a takze SB'eki
>orginalne i emulacje np. 16bit - Sound System ?

Montuj Tsengi ET4000W32p - w cenie Tridenta 9440 masz karte ponad 2x
szybsza w Win i wielokrotnie szybsza w DOS, ze wszystkim zgodna. Jak na
razie nie widzialem lepszych kart i od pewnego czasu u nas w firmie
zestawy standardowo wyposazamy w te karty zmieniajac je ew. na inne na
zyczenie klienta.
karpio