!! Potrzebna pomoc dzisiaj !! Znikniecie serwera DNS

Autor: Bogdan Haehne (haehne_at_bitbank.petex.rzeszow.pl)
Data: Sun 14 Apr 1996 - 18:25:35 MET DST

Moj prowider poczestowal mnie na lini dzierzawionej bezposrednim
polaczeniem (bez logowania i hasla). Od tego czasu programy
- pocztowy, przegladarka jak i inne typu ping - upominaja mnie, ze
nie widza serwera DNS. Laczenie przebiega prawidlowo jesli w adresie
podam IP, ale skad je wziac przy wszystkich polaczeniach.
Dlaczego serwer prowidera stal sie "przezroczysty" ?
Nie znam IP lokalnego serwera DNS (Rzeszow).

Pomozcie - bo mam wykonac dzisiaj wazne polaczenia.

Z gory dziekuje.
Bogdan

P.S.
Jesli sie dolacza jakies robaki to przepraszam - improwizuje na Exchange.