RE: UWAGA: Plyta Dataexpert 486 PCI

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Thu 11 Apr 1996 - 05:23:48 MET DST

>Chcialbym przestrzec czytelnikow tej listy przed kupowaniem
>plyty Dataexpert 486 PCI, oznaczanej jako EXP8449 REV1.3.

>Kupilem taka na gieldzie w sobote (280 zl) od mniej zaufanego
>handlarza, i wydaje mi sie to jednym wielkim szwindlem.

Mialem do czynienia z kilkoma egzemplarzami plty DataExoert 4045
i mialem tez rozne klopoty. Moge tylko powiedziec ze pod ta marka
sprzedawane sa plyty robione np na Taiwanie z opornikami z lutowaniem
na druku (plaskie oporniczki) i robione w Chinach (tak samo wygladaja
ale oporniczki maja okraglutkie z drucikami wlutowywanymi w plyte)

Latwo sie domyslic, ze teoretycznie nic to nie zmienia ale jakosc
montazu recznego (zwykle oporniczki) moze byc przyczyna bledow itp.