Re: kupujcie HARVARDY!

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 10 Apr 1996 - 21:25:41 MET DST

>No faktycznie troche chyba w tym Enterze przesadzili bo zarowno Trident
>jak i Cirrus zostaly tam okrzykniete conajmniej hitami...

Mailowalem w tej sprawie do Krzysia Labanowskiego i wiem juz odrobinke z
czego to wynika. Moze (skoro wiecej niz jedna osoba) zupelnie nie zgadza
sie z wynikami i uwaza je conajmniej za smieszne i bzdurne wyskrobac
jakies male sprostowanie? Niewiele to zmieni, ale przynajmniej
zamopoczucie nam sie porawi ;) Btw. skad oni wytrzasneli Tsenga 4000 za
15mln? :) Toz to prototypowe ET6000 mozna na zachodzie taniej dostac ;)))
To samo wydawnictwo na 80s. w najnowszym PC-Kurierze drukuje reklame, w
ktorej jest ze takie karty mozna kupic ponizej ceny opisywanego
(testowanego) Tridenta ktory zostal wyrozniony ;). Jak sie ma ET4000W32p
do Tridenta 9440 komentowac nie bede, bo to sie nie nadaje do komentowania
;) Zwlaszcza, ze Tseng jest w tej samej cenie (ew. niewiele drozszy)...
karpio