Re: Polskie znaki w OS/2

Autor: Krzysztof M. Obrzud (kobr_rmf_at_bci.krakow.pl)
Data: Wed 10 Apr 1996 - 12:21:19 MET DST

nowam_at_pg.gda.pl (Miros/law Nowakowski) wrote:

>Pod OSa nie! Pod OSa trzeba wyciagnac z dyskietek instalacyjnych.
No wlasnie tylko jak wyciagnac same fonty bez instalacji nowych
driverow. Jak mowilem jestem zielony w te klocki.

>Az nie chce mi sie wierzyc, ja ich nie stracilem.
Ja po prostu mam pecha.

>Czy polskie fonty pod OSem zniknely Ci wszedzie, czy tylko w niektorych programach?
Wszystkie komunikaty systemowe, wszystkie menusy itd nie maja polskich
znakow. Co do czcionek uzywanych w edytorach to nie sprawdzilem, bo
jak tylko zobaczylem krzaki na ekranie to zainstalowalem VGA a potem
drivery od #9. Nawet dzialaja tylko prz scrolingu sniezy.

>Czy ustawienia miedzynarodowe masz zdefiniowane OK?

Normalnie - Polska.

Krzysztof M. Obrzud
kobr_rmf_at_bci.krakow.pl