Re: WIN-OS/2 POMOCY

Autor: /Lukasz /Zeligowski (c55670lz_at_cs-boglab.elka.pg.gda.pl)
Data: Wed 10 Apr 1996 - 10:49:22 MET DST

On Fri, 5 Apr 1996, Piotr Kozbial wrote:
> Hej,
> Czy ktos moglby mi poradzic co zrobic zeby programy
> win16 chodzily pod WARPEM. Problem wyglada tak:
[i tu opis...]

 Czesc.

Nie wiem czy to bedzie pomocne, ale mialem podobny problem... Wystarczylo
ustawic w Win (przed zainstalowaniem OS'a), ta sama czestotliwosc
odswiezania co w OSie (tak bylo gdy mialej jakas karte z Trio). Ostatnio
(po zmianie karty na #9 531) bylo podobnie (ba, nawet bylo okno, ale
niewidoczne - tj. kursor w pewnym miejscu ekranu zmienial sie w
Windowsowaty) - nie mialem czasu szukac bledu, wiec zainstalowalem Win'a
tylko z SVGA i wtedy OS'a. (trwalo to 32 min. - CDx5)

Lukasz.