Re: S3 pod OS/2 WARP

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_chem.pg.gda.pl)
Data: Wed 10 Apr 1996 - 09:27:02 MET DST

Maciej Czapkiewicz (czapkiew_at_uci.agh.edu.pl) wrote:
: Miros/law Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl) wrote:
: : On Sun, 31 Mar 1996, Maciej Czapkiewicz wrote:
: : > Jak to jest z kartami 64bitowymi S3 w trybach wyzszej
: : > rozdzielczosci pod OS/2 ? Dostawca daje dyskietke
: [...]
: : Jaki dostawca, jaka karta i na jakim S3? Ja mam miro 20SD i - po
: [...]
: Mialem na mysli S3 Trio 64v z dwoma socketami na pamiec.
: Ale juz kupilem bo termin naglil i teraz bede sie martwil sam.

Czemu ten Warp sie tak uparl i sprawia mi zawod za zawodem :-(
Nie dosc ze nie bylo driverow do OS2 dla S3Trio64 (a na dyskietkach karty
byly tylko do windoze i win tfu 95), to jeszcze po zciagnieciu kilku
z rozmaitych miejsc (ftp.s3.com, ftp.cdrom.com) okazalo sie ze
800x600x16b to potrzebuje 2M !!! No sami powiedzcie czy tak zachowuje sie
przyzwoity, popularny system ... :-(
Czy to cecha chip'a czy driverow ? Moze sa jakies mniej pamieciozerne ?
I w ogole to czemu tak wlasnie jest ... z tego co mowi kaleki user's
guide nie wszystkie karty maja takie wymagania.

--
                                                              Marcin Debowski