Re: Polskie znaki w OS/2

Autor: Miros/law Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Tue 09 Apr 1996 - 16:47:34 MET DST

On Tue, 9 Apr 1996, Krzysztof M. Obrzud wrote:

> Podczas montowania driverow miro do polskiego OSa zjadlo mi polskie
> literki. Nie bylem tym zaszokowany bo to samo dzieje sie zwykle w
> windowsach. O ile jednak nauczylem sie juz naprawiac takie
> spustoszenia w windowsie to w OS/2 jestem niezbyt doswiadczony (nie
> wiem w jakich plikach siedza te paskudne ogonki). Podejrzewam ze
> wiekszosc wlascicieli polskiego OSa miala takie problemy i w ten czy
> inny sposob je obeszla.
> Jak bedziecie mieli chwile wolnego czasu to skrobnijcie jak to
> zrobiliscie.

Jezeli masz miro od oficjalnego dystrybutora, to powinienes miec
dyskietke z polskimi fontami do Windoze i ACAD-a. Trzeba z niej
skorzystac, a potem jeszcze recznie (jezeli pracujesz w 1024x768) zmienic
w pliku WIN.INI *g.FON na *f.FON (np. sserifg.fon na sseriff.fon).
Natomiast w OS polskie literki mi zostaly (mam miro 20SD)!

OSciski!
Mirek Nowakowski