Re: POMOCY: BIOS UPGRADE DO PLYTY DATAEXPERT 8551 P5

Autor: Tomasz Piotrowski (piotrtom_at_alpha.ok.ae.wroc.pl)
Data: Tue 09 Apr 1996 - 12:02:05 MET DST

On Sun, 7 Apr 1996, Maciek Kochanowicz wrote:

> Czy ktos wie gdie znalezc upgrade do biosu wyzej wymienionej plyty?
>
> Za pomoc z gory dziekuje.
>
> mkochan_at_waw.pdi.net

Mam, dostalem razem z plyta, datowany na bodajze 16 stycznia 96.
Jesli taki okienkowy 3-miesieczny bios AMI Cie interesuje, to
daj znac, przyniose z domu i przysle.
Tomek
PS
A moze sharewarowy mrbios (przynajmniej jest tekstowy, czy pod innym
wzgledem lepszy, to nie jestem w stanie stwierdzic roznicy
Datowana na koniec lutego wersja na ta plyte jest na
www.mrbios.com
albo na
ftp.mrbios.com