Re: karta telewizyjna na PC ?

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Sun 07 Apr 1996 - 00:04:14 MET DST

>Problem nie ma z systemem PAL nic wspolnego. PAL czy SECAM okreslaja
>jak kodowane sa informacje o kolorach (sygnaly roznicowe). Problem z
>dzwiekiem wynika z innej czestotliwosci podnosnej fonii 6.5 zamiast
>5.5 MHz. Pomysl nie byl zly - zostawia szersze pasmo na sygnal wizji,
>a co za tym idzie poprawe jakosci obrazu.

Ten sam problem maja np Brytyjczycy z telewizorami ze Szwajcarii.
Zostalem kiedys ekspertem TV gdy znalzlem na schemacie co nalezy przestroic
wzialem zapalke zaostrylem ja jako srubokret i przestroilem z "PALu"
Szwajcarskiego na "PAL" Angielski.
Zapewne taki kawalek cewki powinien byc na karcie TV do tele-komputera.

Romek