Re: RISC 21064

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Thu 04 Apr 1996 - 19:08:09 MET DST

Marian Klekota napisal(-a) :
> ;) Tak sie sklada ze firma w ktorej pracuje jest "Digital Partner" i
> "PROGRESS Partner" i wiem na pewno ze :

Smutno mi ale Holding TCH rowniez jest DP. Co absolutnie jeszcze nic nie
znaczy.

> 1) Progress nie przewiduje zajmowac sie takimi tandetami jak Linux
> 2) Na Alpha serwery sa 3 ( slownie : trzy ) systemy operacyjne
> - NT
> - Digital Unix
> - VMS ( nie tam zaden Linux ! )
> Zadzwon do Digitala i zapytaj kiedy beda sprzedawac Linuxa na platforme
> ALPHA ;)

A co, tylko Digital ma miec Alphe :))) ? Jest taka firma w usa, nazywa sie
MicroWay i produkuje sobie plytki na bazie alphy (cos w rodzaju oem). I ona
oficjalnie wymienia jako jeden z systemow linux-a. I to wcale nie jako
ostatni. Jesli chodzi o dzwonienie do Digitala to polecam Tobie wykonanie
tego samego - tylko ze zapytaj sie nie czy sprzedaja, ale czy istnieje cos
takiego. Oraz czy ktos z nich to testowal (bo oczywiscie powiedza ze to
badziew).

> Tak, tak napisalem Ci jakie to 3 systemy operacyjne sprzedaje Digital
> jesli chodzi o e-mail to calkiem mozliwe ze pracownicy pracuja na Linuxach ...
> wiesz ich takze nie stac na AlphaStation czy AlphaServer stojacy w domu ;)

Przepraszam, ale nie jestesmy sklepem tylko lista dyskusyjna. Nie rozwazamy
co kto sprzedaje. Rozwazamy czy "istnieje Linux na platforme Alpha".
Istnieje i ma sie dobrze. A wlasnie masa developerow jest od Digitala.
Dlaczego ?!?!?!

> I jeszcze male wyjasnienie ... linuxa znam, linuxa mam - ale w domu.
> Jest dobry wlasnie w domu, w malych sieciach jako serwerki do obslugi poczty
> i protokolow sieciowych (www, nntp, pop, itp ) ale nigdy jako serwer baz
> danych co w instytucjach stosuje sie dosc czesto.

No, to akurat zalezy tylko i wylacznie od polityki. Jesli ktos wychodzi z
zalozenia ze 1. ma duzo pieniedzy, 2. ni chce mu sie pisac, 3. chce aby za
jego bledy odpowiadal ktos inny - to oczywiscie kupuje DUUUUUUZY system
klasy Progress.

> Wlasciwie nie rozumiem tych wszystkich fanatykow ... linux jest dobry ale
> pewnych zastosowan i pie* ze jest znakomity i naj naj naj do wszystkiego
> jest lekko denerwujace.

Wlasciwie masz racje. Ale jak dotad poza tym ze masz kontakt z Digitalem nie
podales argumentow konkretnych. Jan Rychter juz kilka razy pisal cos n/t
twierdzenia ze cos jest lepsze od drugiego dlatego ze tak jest.

> PS
> To jest ostatnia moja poczta na ten temat ... przeczytalem sobie wszystkie
> glosy ... nie ma sensu dyskusja z fanatykami linux'a, kiedy to wlasnie
> fanatyzm przycmiewa zdrowy rozsadek :)

Jesli jedynym argumentem jest ze "linux nie nadaje sie do profesjonalnych
zastosowan bo do tego jest Digital Unix" to ja tez mowie pass.

- --

Pozdrowienia,
Wojtek <wojtekp_at_tch.waw.pl>

PGP key available: finger wojtekp_at_szarik.tch.waw.pl
Key fingerprint = 8D 80 85 26 9F 55 A6 94 CD F8 85 C5 3F 0A 00 AD