Re: RISC 21064

Autor: Marian Klekota (marian_at_amedec.amg.gda.pl)
Data: Thu 04 Apr 1996 - 12:46:43 MET DST

Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl) wrote:

[ciach,ciach]
: > ilosc ;) ) ... wiec jesli ktos skompiluje ORACLA lub PROGRESSA na Linuxie to
: > niech mnie poinformuje ;)

: Slyszalem o takich, adresu nie znam.

;) Tak sie sklada ze firma w ktorej pracuje jest "Digital Partner" i
"PROGRESS Partner" i wiem na pewno ze :
1) Progress nie przewiduje zajmowac sie takimi tandetami jak Linux
2) Na Alpha serwery sa 3 ( slownie : trzy ) systemy operacyjne
   - NT
   - Digital Unix
   - VMS ( nie tam zaden Linux ! )
Zadzwon do Digitala i zapytaj kiedy beda sprzedawac Linuxa na platforme
ALPHA ;)

:-O A slyszales o platformie Alpha? A wiesz ze na te platforme sa wlasciwie
: trzy systemy operacyjne? Wlasnie Digital UNIX, NT i Linux? A wiesz ze
: najchetniej wspolpracuja jako developments wlasnie pracownicy z Digitalu? Czy
: czytales kiedys adresy e-mailowe wspolpracownikow robiacych port Linuxa na
: Alphe?

Tak, tak napisalem Ci jakie to 3 systemy operacyjne sprzedaje Digital
jesli chodzi o e-mail to calkiem mozliwe ze pracownicy pracuja na Linuxach ...
wiesz ich takze nie stac na AlphaStation czy AlphaServer stojacy w domu ;)

I jeszcze male wyjasnienie ... linuxa znam, linuxa mam - ale w domu.
Jest dobry wlasnie w domu, w malych sieciach jako serwerki do obslugi poczty
i protokolow sieciowych (www, nntp, pop, itp ) ale nigdy jako serwer baz
danych co w instytucjach stosuje sie dosc czesto.

Wlasciwie nie rozumiem tych wszystkich fanatykow ... linux jest dobry ale
pewnych zastosowan i pie* ze jest znakomity i naj naj naj do wszystkiego
jest lekko denerwujace.

PS
 To jest ostatnia moja poczta na ten temat ... przeczytalem sobie wszystkie
 glosy ... nie ma sensu dyskusja z fanatykami linux'a, kiedy to wlasnie
 fanatyzm przycmiewa zdrowy rozsadek :)

Pozdrawiam

--
| Marian Klekota                       |                            |