Re: szkic/plan mieszkania

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sat 30 Mar 1996 - 15:57:40 MET

On Fri, 29 Mar 1996 21:00:53 +0100 you wrote:

>Pytanko mam typowo weekendowe:
>
>Chcialbym narysowac sobie plan mojego mieszkania, tak aby nastepnie
>,,pomanewrowac sobie'' troche umeblowaniem.

Home Plan - popularny shareware pod DOS, znajdziesz go niemal wszedzie.

Grego

P.S. Mam tu w Rzymie znajomego, ktory tak sie do niego przyzwyczail,
     ze mimo iz dzis stac by go bylo na jakis program komercyjny - uzywa
     nadal Home Plan (do celow profesjonalnych). To oczywiscie przypadek
     skrajny, ale daje jakies pojecie o mozliwosciach programu.