Re: RISC 21064 (OSF/1 a Linux...)

Autor: Raphael Posmyk (raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de)
Data: Sat 30 Mar 1996 - 14:26:47 MET

Jan Rychter <jwr_at_itc.pw.edu.pl> wrote:

> Marian> Bardzo waznym elementem jest ilosc ( oraz wachlarz )
> Marian> oprogramowania na dana platforme. Zaraz odezwa sie glosy
> Marian> ze na Linuxie mozna sobie skompilowac mnostwo rzeczy ( na
> Marian> OSF ta sama ilosc ;) ) ... wiec jesli ktos skompiluje
> Marian> ORACLA lub PROGRESSA na Linuxie to niech mnie poinformuje
> Marian> ;)

> Tu zgoda -- ale tylko dlatego ze nie znam _konkretnego_ przypadku
>uruchomienia rdbms pod iBCS na Linuxie. Sam swego czasu piszac dziwne
>oprogramowanie (notabene, bankowe :)) probowalem uruchomic Progressa
> [...]

Przepraszym za uniesiony ton, ale WKURZA MNIE jezeli ludzie
swiat aplikacji ograniczaja do ORACLE'a albo PROGRESS'a,
a Linux jest BE bo ORACLE albo PROGRESS nie chodza na iBCS.
Wystarczy rozejzec sie po internecie, a znalezc mozna
przynajmniej kilka wcale nie gorszych, natywnych RDBMS'ow
na Linux. Kilka linkow, prosze:

  http://www.pht.com/justlogic/descr.html
  http://www.solid.fi/
  http://www.yard.de/
  http://www.empress.com/
  http://www.wgs.com/flagship.html
  http://www.illustra.com/

Chcecie cos wiekszego, bedzie:

  http://www.sagus.com/news/annc/news-adad-linux.html

Osobiscie instalowalem na Linux'ie dwa JLT SQL Server'y
i jeden YARD-SQL Server. Klientela jest zadowolona z
performance i niskich kosztow !

Rafal