Re: Caviar

Autor: piotrp_at_zeus.polsl.gliwice.pl
Data: Sat 30 Mar 1996 - 00:41:50 MET

> A powaznie: jak juz szukasz pomocy, to napisz od razu wiecej:
> 1. jaki rodzaj problemow masz,
> 2. z jaka maszyna ma wspolpracowac / wspolpracowal
> 3. system operacyjny...
> 4. wszelkie inne szczegoly mogace pomoc w znalezieniu
> problemu i rozwiazaniu go...

Wlasciwie to jeszcze nie mam zadnych problemow. Na razie przymierzam
sie do kupienia nowego dysku. Chcialem kupic Caviara 1G ale podobno
strasznie padaja. O 1.2G slyszalem, ze jest wolniejszy niz 850'tka.
Chcialem sie dowiedziec czy sa jakies problemy z 1.3. A moze nie
warto kupowac Caviara ???
Mialem duza przerwe w przegladaniu news'ow i mysle, ze przegapilem
juz nie jedna dyskusje na temat dyskow dlatego tak "niesmialo" pytam.
Ale bardzo chetnie posluchalbym fachowej wypowiedzi...