Re: Netykieta, szum informacyjny

Autor: Jan Rychter (jwr_at_itc.pw.edu.pl)
Data: Fri 29 Mar 1996 - 12:34:56 MET

[zacytowany _caly_ moj posting o netykiecie z sygnaturka wlacznie
 wyciety]

    Grzegorz> ja slyszalem o takim zwyczaju, ze sie odsyla w calosci
    Grzegorz> bez zadnego komentarza taki list nadawcy. szczegolnie,
    Grzegorz> jak list jest kolportowany (fajne slowko:) na kilka
    Grzegorz> newsgrup naraz.

<tryb_zlosliwy>

Ja zas slyszalem o takich zwyczajach:
  -- nie cytuje sie _calego_ postingu, tylko to co jest istotne
  -- zawsze wycina sie sygnaturke, po co ja cytowac ?

Przy okazji, 'wrote' to po polsku 'napisal'.

</tryb_zlosliwy>

jwr
PS: tak, bede paskudny, ale przynajmniej piszac w watku o temacie
'Netykieta, szum informacyjny' warto sie przylozyc :-)
Jan Rychter
jwr_at_icm.edu.pl